Glömde ju..

Att berätta att jag är så jävla tokarg på min jävla bil!
Det har bara varit krabb med den sen jag köpte den!
Jävla lureriskit att praka på mig dendärra bilen!
Var verkligen inte värd sina jävla pengar jag slängde ut när jag köpte den!
Bara varit fel hela tiden!
Nu är det mina bromsar som sa fucka sig!
I dag när jag körde hem från Uffe & mammas så började en jävla lampa blinka & givetvis är det för att mina broomar är så dåliga att den knappt tyar att bromsa! Ja detta är fan sinnes asså!
Nu ska man slänga ut pengar på det sen är de nya däck också som ska på!
Sen snart ska den besiktas & tror fan inte det går igenom ens!
Haha vadå att slösa med pengar!

Åhh jag bli verkligen tokarg!
Ingen som har en bil att skänka mig eller som vill byta med mig !? Hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0