Lite mer på djupet..

Mitt liv har inte alltid varit det lättaste & när allt känndes som jobbigast och när allt var som mörkast dök denna otroliga människa in i mitt liv & lyste upp min vardag. Han fanns alltid där för mig & lyssnade alltid på mina problem & gjorde sitt allra bästa för att göra mitt liv bättre. Han brydde sig verkligen, även om jag inte kände honom så bra då så fanns han alltid där för mig. Han fanns alltid där när jag behövde honom som mest. Han blev min klippa i stormen!
Vår vänskap utveckaldes mer & mer och jag är verkligen tacksam att han kom in i mitt liv! Han visade sig vara en helt otroligt underbar vän, en vän som jag vill ha med mig hela mitt liv, en vän som jag aldrig vill mista! Jag är så glad & lycklig att denna människa blev min vän, kom in i mitt liv. Han blev mycket betydelsefull & han är mycket betydelsefull!
Tack för att jag får behålla dig som min vän!
Du är en underbar vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0