Onsdag!

Jag steg upp väldigt tidigt i dag i med att jag visste att det skulle komma hit folk & borra några jäkla ventilhål.
Så redan kl 8 var jag upp! Men inte fan för att de kom när jag stigit upp så tidigt. Nej kl 11 ca var de här.
Så jag har varit duktig & pluggat hela morgonen!
Sen ringer jobbet & jag får hoppa in tidigare.

Efter jobbet har jag varit en runda hos Tess, bestämmde oss att dra till donken. Där blev det en glass.

Har beställt tid hos vetrinären till den ena kissen här hemma, rädd att det är nått som inte stämmer med henne!

Fick precis ett samtal och när jag tog upp telefonen för att se vem de va som ringde fick jag genast en klump i magen i med att denna person aldrig är uppe såhär sent. Så jag svarar så snabbt jag kan & frågar vad det är som hänt. Då säger personen, Bina sover du? Nej säger jag i väntan på att jag ska höra något riktigt hemsk. Då säger personen nehe okej jag drömde bara, en mardrömm om dig!  USCH, vilken jävla pust, klumpen i magen försvann! Så jag säger fan du skrämde livet ur mig trodde fan det hade hänt något i med att du aldrig brukar vara uppe såhär dax. Nej säger personen det vara bara de att jag drömde så hemskt om dig så var tvungen att ringa och kolla!
Haha så jävla sött :D Tack så mkt! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart att nattugglan bina ska med. ;D

2009-04-23 @ 11:59:15
URL: http://alexxxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0