Gott & blandat

Sena nätter är det bästa som finns. Så tyst & lungt! Tid för sig själv att tänka & fundera på saker & ting.


Jag saknar folk, folk som funnits i mitt liv, som varit mig så nära!
Folk som varit med under min uppväxt & under mina år.


Men det finns också folk som jag inte saknar, folk som gjort mig illa!


Mitt liv nu känns kanon! Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag strävar efter, jag har ett mål!
Jag är jävligt stolt över vad jag har kunnat åstadkommit på så kort tid!
Jag är fan bra! Riktigt jävla bra :D


Även om du reser land & rike så vet jag att du alltid kommer att finnas här för mig så som jag finns här för dig!
Spelar ingen roll vart du är eller hur länge du är iväg för när du väl kommer tillbax är du dig lik!
Jag kommer aldrig släppa taget om dig! Du är & förblir en av mina änglar!
                                                                                                  
Det sägs att hoppet är det sista som försvinner, men inte det finns kvar längre!
Jag som hoppats på att allt skulle bli bättre men inte fan blev det så!
Jag trodde verkligen på er! Men allt var bara en stor fet lögn!
Men jag klarar mig som jag så länge gjort innan i så många år!
SÅ BESVIKEN!
                                                                                                       
Jag fattar verkligen inte vad DU håller på med!? De var så jäkla mkt snack & så jälva lite vekrstad av allt! 

                                                                                             
Jag förstår verkligen hur det är för dig & hur du tänker!
Vad du än gör så kommer jag finnas kvar här för dig!
Jag vill bara ditt bästa!
Du är & förblir också en av mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0