Colorblind

Har inskaffat mig en ny mobil igen & är sjukt nöjd med denna ;)
Ska försöka sälja den andra men de ska inte vara nått problem.
Den är hel, fungerar, inga repor, har alla tillbehör, inte använd länge, kvitto & försäkring finns också!

Jobbar på som vanligt & pluggar också.
Måste dock erkänna att jobbet går bättre än pluggandet men det kommer.
Varit en liten hmm paus kan man säga men nu jävlar kör vi igen

Saknar verkligen Sofie, hon har dock inte varit iväg länge men jag saknar henne ändå! Otroligt mycket!
Men jag hoppas att de går bra för dig där uppe & att du snart kommer hem!

Saknar även en hel del folk till.. Så otroligt mkt! Men vissa är inte ens värda att sakna fast ändå gör jag det innerst inne.
Jag skulle bara vilja att det visades lite mer från deras sida också! Men hur i helvete ska de gå till när man inte sett saknad på ca 20 år! Ha ja jag kan väl sluta drömma nu.

Det handlar om att ge & ta men vad gör man när man bara får ge & ger& ge utan att det ens finns något att ta?

Du lovade mig igen men höll inte det du lovade. Jag har försökt få tag på dig men tydligen är jag inte intressant nog eller så skiter du i vilket! Men jag krusar fan inte! Det är slut med det nu! Orkar inte lägga ner en massa energi på någon som inte visar något tillbax då kan det lika gärna va!

Fan vad jag älskar mina nära & kära. De är guld värda. <3
De lyser verkligen upp min vardag, Tack för att ni finns!

Jag undara vad mina drömmar vill säga mig!?
Jag drömmer verkligen sjukt mycket och väldigt lustiga drömmar.
Men nu på senare dagar drömmer jag så lustigt att jag inte fattar det själv.
Verkligen svårt att förklara men jag kan drömma liknande drömmar om & om igen, efter nån vecka så kommer denna drömmen upp i skallen & när den drömmen gör sig påminnd i min hjärna får jag värsta ångesten & blir helt från mig. Den känslan går inte att beskriva, verkligen jätte skumt & jag undrar verkligen vad denna dröm vill säga mig!?
Det måste ju finnas något i mitt undemedvetna som vill mig något
Drömmer dock mkt annat också som är helt galet haha ibland undara man hur man får ihop allt ;D
Men men..

Jaja det blev lite smått & gott idag också!

Ps. Kärlek är bara en massa olika kemiska grejjer som gör att man bli kåt & konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0