Vi är på väg någonstans & jag vet inte var..

I fredags fick jag kommentaren att mina ögon liknade de i Twilight!
Sjukt, jag fattar inte hur han fick ihop detdärra men det var jävligt rolig att höra! :)
Dock finns det ingen i Twilight som har samma ögonfärg som jag!
Men det var bara att tacka & ta emot :D

Lördagen planerades att jag skulle åka ut  till manges 25-års fest.
Efter all stress & fix var jag äntligen klar!
Visste att det var någon stans i sternö så vi körde dit, var nått snack om munkahus eller va fan de heter!
Så vi kör runt som fan & letar efter rätt hus men hitta inte ett skit!
(Samtidigt sitter jag klistrad i luren för att desperat få tag på Mange som sagt att man bara ska ringa om man vill ha en vägbeskrivining!)
Men tror ni någon Mange svarar? Nej inte det!
Jag ringde nog minst 50 ggr om de räcker!
Mamma & vi körde runt i halva sternö för att hitta huset, allt detta förjäves!
Jag fick försöka sätta på mig den glada minen & åka hem igen!
Sjukt jävla besviken jag blev!
När man stressat, fixat & donat allt man kan sen när man väl är på väg är de ingen som svarar!
Nej jag var ruskigt tjurig!
Men men jag hoppas & tror att Mange hade en kanonkväll utan mitt sällskap ändå!
NU är jag verkligen inte sur på Mange men det var bara så typiskt liksom!

Hmm.. nej nu orkar inte jag sitta här mera!
Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: alexandra

tack gumman. du/ni är så välkomna så! :D

2009-05-19 @ 10:18:17
URL: http://alexxxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0