Julen närmar sig..

Usch vad tiden rinner iväg, inne i november redan. Vart tar allt tid vägen?
Om en månad är det tid för en massa julstök!
Detta året har verkligen gått snabbt! GALET!

Usch det värsta är att handla julklappar! Hatar verkligen att handla julklappar!
Kanske bättre att skicka en lapp till tomtenissarna & be dem hjälpa mig lite på traven & även kolla upp vilka som varit snälla nog till att få en julklapp eller två :) Ja om de vore så lätt!  Nej usch va jag hatar att handla klappar!

Sen måste man ju pynta lite här hemma också! Lite julkänsla måste det ju allt vara i lägenheten!
Jag som hade sagt att jag inte skulle pynta & en massa shit men de känns som att det kanske är vad man måste göra ändå! Så lite pynt får det bli i lägenheten här! :)

Julbakandet är nog det som är roligast :D Peppakakorna är min favorit :) Dock käkar jag ju nästan upp havla degen :D Men hur god är inte peppakaksdegen då? Mums!

Lite julmat måste också inhandlas! Julskinkan är ett MÅSTE! De är ju de godaste på hela julbordet!
Julmust får man inte glömma heller! Det är MYCKET VIKTIGT :)

Kursen ska vara klar till jul så kanske på tiden att jag sätter i gårn med pluggandet! Hade kunnat flytta fram de men känns som att man kanske borde bli klar med denna kurs så man kan fortsätta på en roligare! Medicins grundkurs är inte de roligaste, dock är jag mkt intresserad av människokroppen!

Hmm vinterdäcken ska på också! Mindre skoj med det är ett MÅSTE! Bläääaa

Nej usch nu skippar jag att blogga asså kommer på en massa måsten & det känns inte riktigt okej!
Så bättre att sluta nu innan man kommer på flera måsten!!

Soph har varit hemma i en vecka nu & det är underbart att ha henne hemma!
Som jag saknat denna människa!
Men hon ger inte upp hoppet i första taget, åker till grannlandet igen!
Hoppas att det går bättre denna gången men nu har dhon ju lite mer planer på g!
Men mest av allt hade jag hoppats på att hon skulle stanna hemma & skita i Norge! :D

Ja nu ska jag ta tag i disken här hemma, bode dammsuga & tvätta golven med!
Tvätten ligger nere i tvättstugan så kanske borde passa på att storstäda?
Hmm ja de återstår att se!

Tack & Hej!


Kommentarer
Postat av: Jack

Här uppdaterar man ja! haha ;P

2009-11-28 @ 23:51:26
URL: http://dandidandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0