I helgen smäller det ;)

I morgon ska jag äntligen sätta mig i bilen & köra till Norrköping!

Helgen kommer att bli kanon!
Har en massa planerat som ska hinnas med!
Träffa en massa underbara människor ;)
Ja detta har jag faktiskt sett fram emot!
Fy fan vad nice det kommer att bli!

För övrigt rullar allt på!
Flytten gick kanon & jag börjar komma mer & mer iordning med allt i den nya lägenheten!
Har bara städningen kvar i den gamla lägenheten med sen slipper jag den!

Skolan går galant!
Har så fruktansvärt skoj med alla i klassen!
Har hamnat i en sådan toppenklass!
Helt galna är vi allihopa! ;P

Nee om man kanske skulle laga lite mat & försöka packa lite som man ska ha med sig till storstan ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0