Ja, hon heter Sigge & är en hona!

I går när jag var på väg till mamma ringer hon & frågar om jag har kattburen, jag har redan hunnit köra hemifrån så jag frågar va hon ska ha den till? Hon svara bara att det tar vi sen! Redan då visste jag att det var nått med katten! Kommer dit & frågar vad som hänt då berättar hon att katten har blivit PÅKÖRD! Fast att de hade sett henne spring in hos grannen! Så jag rusar in på grannens tomt & letar överallt hur läänge som helst men hittar henne inte! När jag väl bestämmer mig för att gå in till huset igen tar jag ett glas cola medans jag snackar med uffe som hade sett & hört allt och när jag vänder mig om & ska gå ute igen sitter hon där & tittar på mig! Tårana bara sprutade ut & jag springer fram & kollar om allt är okej med henne! Det enda som hon fått är 2-3 skråmor i ansiktet (vid ögat) & en på benet! Hon verkade må bra annars, hon åt, busade & kelade! FYFAN va rädd jag blev där ett tag! Det var ju bara lite mer än en veckan sedan man lämnade bort henne liksom! Men men som uffe sa "nu har hon 8 liv kvar"



Obs! Bilden är från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0