Å du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland, genom en iskall vinter

Jaaaa jag vet att det var sjukt länge sedan jag skrev! Sorry..


Något som stör mig är att jag inte är trött på kvällarna & därmed sitter jag uppe halva nätterna, underhåller mig med internet, korsord samt målande! Gör allt för att försöka bli trött men nopp helt klarvaken! Men det som är jobbigast med att sitta uppe så sent är att man funderar allt för mkt. Det är fanken inte bra! Man blir bara arg, irriterad & ledsen. Visst finns det glada funderingar men det är mest de irriterande tankarna som poppar upp.


Jag vet att jag inte borde bry mig, att jag borde lägga ner allt som har mer ER att göra.
Ni har bevisat för länge sedan att jag inte borde bry mig för det gör ju inte NI!
Men det är klart att man hoppas, hoppet är det sista som försvinner.
Mitt hopp borde ha försvunnit för flera år sedan MEN det har det inte gjort.
Men jag tror att mitt hopp börjar tyna bort mer & mer, dag för dag..
Tråkigt? både ja och nej..


Jag tror starkt att jag ska sluta dricka alkohol.
Denna gången har jag dock inte gjort bort mig som tur är.
Men det känns som att jag inte tål något som innehåller alkohol.
Bittert bittert..


Jag vill verkligen hitta en lägenhet inne i stan.
Det hade verkligen gynnat!
Dock är det väldigt svårt att hitta någon..
Men är det någon som har en är det bara att hojta till!
Vill ha en 2:a.


Linus var snäll & hjälpte mig att stämma min gitarr. Tack så mkt!
Skulle försöka spela lite i dag. Kan berätta att det gick ok men jag blev sjukt förbannand på mig själv :D


Nee usch nu pallar jag faktiskt inte sitta vid denna dumburken mera!
Ska försöka läsa lite & förhoppningsvis bli trött!


Jag måste bara säga att jag har fastnat för en sjukt nice låt!
Bulletproof med La Roux :) Lyssna & njut ;P


Jag älskar min familj & alla mina underbara vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0