Ut med det gamla & in med det nya!

Nej men fy på mig vad dålig jag är på att uppdatera, kommer nog inte bli så mycket bättre heller i med att det händer en hel del i mitt liv just nu.

Ja idag började jag skolan, ska läsa till undersköterska för er som inte vet.
Det känns faktiskt skönt att ha börjat nu. Har ju en massa planer att se fram emot så småningom :)

Jobbar gör jag också! Det går kanon det också! Skönt!

Måste börja packa ner en massa skit i lägenheten då jag ska förflytta mig in till staden till en mycket mysigare lägenhet!
Blir att slänga en massa skit redan nu i veckan! Mormor fixar släp & sen kastar vi allt skräp som inte ska med till den nya lyan som sag! Känns helt underbart att kasta en massa gamla onödiga saker som man samlat på sig! Ut med det gamla & in med det nya :)

Ja just det har även blivit duktig & börjat träna! Jag & Frida bestämmde oss att bli medlemmar på motiva!
Sagt som gjort! Fan man behöver ju komma i form nu, är verkligen på tiden att man tar tag i det! Jag som är en sådan latis annars! Usch ja de är bara att träna på! Gillar dock det skarpt hittills :)

Nee om man kanske skulle fixa något ätbart att ha med sig till skolan imorgon & kolla igenom boken vi fick idag! Japp det får nog bli så!

Ha en trevlig kväll!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0