Veckans höjdpunkter!

Höjdpunkterna denna vecka hittills, Måndag: Fick nyckeln till nya lägenheten, Tisdag: Fick godkännt på mitt prov, Dessutom hade en kusin till mig sökt upp mig på face :) Onsdag: Sofie kommer hem. Hittills har det varit bra iaf nu återstår det bara att se vad som sker resten av veckan! :)

Lördag kommer jag iaf att försöka flytta in så mkt så möjligt från den gamla lägenheten till den nya :)


Påsken är kommen & vad ska Bina hitta på?
Jo jag ska jobba hela påsken!
Dock gör det inte allt för mkt för min del.
Känns inte såå stort att fira påsken.
Hade dock gynnat att vara ledig denna helg då jag vill komma igång med den nya lägenheten.
Men men det löser sig :)

Jaha vad händer annars i mitt liv?
Just nu går jag i skolan, jobbar & är mitt uppe i flytten!
Det är den stora fokusen nu iaf!
Annars leker livet ;)

Är såå glad att min kusin sökte upp mig på facebook!
Visste inte att han fanns ens!
Sjukt? Jo verkligen men de finns ca 12 kusiner till som jag inte visste om att jag hade!
Har nog bara träffat 2 av dem om jag inte minns fel.
Galet att man får reda på det när man snart är 22 år.
Men bättre sent än aldrig!
Men det betyder verkligen mycket för mig att kusinen hade sökt upp mig!
Det värmde verkligen!

Nee nu blev jag galet sugen på coca cola! Kanske blir en snabbis inom statoil innan de stänger :)


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0